Seznámíte se s hlavními mezníky psychomotorického vývoje dítěte s ilustrativními ukázkami kvalitativních a kvantitativních rozdílů ve vývoji.
Poskytneme rámcový přehled současně používaných metodik dětské fyzioterapie a prodiskutujeme jejich potenciál. Zároveň nabídneme náhled na širší kontext, ve kterém terapie dětí probíhá. Specifikem je nutná provázanost s rodinnou situací, rodinnými návyky, možnostmi blízkých pečujících osob. Hledáme společně s nimi, co je pro rodinu možné a akceptovatelné.
Do terapie v dnešní době patří také nutnost utřídit a vyjasnit množství rozporuplných informací a názorů, které si rodiče do terapie přinášejí. Necháme prostor pro diskuzi nad obouváním, šátkováním, manipulaci s kojenci a dalšími tématy specifickými pro terapii dětí.
9.00 – 10.20 Zahájení kurzu. Psychomotorický vývoj 0 – 8 měsíců
10.30 – 12.00 Psychomotorický vývoj 8 měsíců – 3 roky
12.00 – 13.00 Oběd
13.00 – 14.00 Seznámení s metodikami časné dětské fyzioterapie (Vojtův princip, Bobath koncept, aktivace dolních končetin při planovalgozitě) včetně psychosomatického přístupu ve využití těchto metodik
Pro poskytování co nejlepších služeb při procházení těchto stránek nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich používáním souhlasíte.O cookies